Tuesday, June 05, 2007

Feedback pe text din partea Alexandrei Rusu - Humanitas

Buna.
EXCELENT textul, foarte buna povestea! Imi cer scuze ca abia acum am
apucat sa-ti scriu. Parodia e isteata, tine foarte bine. Nici nu stiu
de cine m-am bucurat mai tare, de Treboniu Laurian si Massim, mai vechi
preferati de-ai mei, sau de Mateiu Caragiale... Un singur lucru:
primele cinci pagini mi s-au parut mai putin dense ca restul. Adica au poantele
lor, dar parca textul incepe sa fie viu cand apar Schenkel, Bica si
Dinulescu. Sincer, as fi preferat ca povestea sa inceapa cu episodul asta, iar ce e inainte sa fie mai strans, mai dens, si oricum dupa ce apareti voi in cadru. Dar textul, repet, e foarte bun. M-a castigat, m-a tinut, m-a
satisfacut :)

Numai bine si braaavo,
Alexandra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home